سرباز صفر

من.ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد که ماه بعد از سپیده و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد که پیله بعد از پروانه و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی شده...

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ مهر ۹۴، ۱۱:۰۱ - علی رضا شهسواری
    زیباست...

حواست باشد زمستان!

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۴۱ ب.ظ


آهای زمستان!
حواست جمع باشد...
دور تو و هوا و عاشقانه هایت را خط خواهم کشید،
اگر با آمدنت
آقــــــــای من یک سرفه کند...!!!

پ.ن : دل! همین.

بیربط : صبرم تمام شد، تمام تر از پاییز... اما من هنوز هم روزهای عمرم کوتاه تر میشود و شبهای سختم بلندتر..
شنیده ام بهاری شده ای، نوروزت پیروز...
فقط بخاریهای این خانه متروکه ات را خاموش نکن، من زمین گیر زمستان شده ام انگار.. بگذار دلم گرم باشد اقلا!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۴
من.ساده

نظرات  (۸)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
طرح فوق العاده دلنشین و زیباییست
با کسب اجازه این پست شما را باذکر نام در وبم استفاده کردم


پاسخ:
پاسخ: اختیار دارید..
۲۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۵ تک تیرانداز
با عرض سلام و خسته نباشید.
بنده به دلایل وجود مشکلاتی، وبلاگم رو به آدرس http://graphi313.blog.ir انتقال دادم.
خواهشمندم در پیوندها آدرس جدید تک تیرانداز رو تصحیح و اعمال فرمایید.
منتظر حضور گرمتان در سنگر جدید تک تیرانداز هستم.
یاعلی
یک دسکتاپ ما
و
همین یک طرح شما، تا آخر زمستان
کاری کردید که هر لحظه به یادتان باشیم»))
+
قبول باشه انشاءالله

پاسخ:
پاسخ: به به باعث افتخار بندست
التماس دعا برادر
با عرض سلام، در صورت تمایل به تبادل لینک لطفا اطلاع دهید. با تشکر.
۱۲ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۱ تک تیرانداز
سلام.
فدایت ای حضرت ماه ...
تک تیرانداز با طرحی نو به روز میباشد.
منتظر حضورتان هستم.
یا علی
سلام
عرض تسلیت شهادت امام رئوف (علیه السلام)
هشدار جالبی به زمستان دادید
۰۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۳۷ علی قربانی
سلام ، دوست عزیز وب لاگ بسیار زیبایی داری. مطالبت رو خوندم، واقعا مطالب خوبی داری
دوستان وب سایت زیر خبرهای جالبی در زمینه تکنولوژی و علم و نجوم منتشر می کنه، واقعا عالیه
حتما به سایت زیر سر بزنید ، پشیمون نمیشید:
http:/elmik.ir

صلوات بفرست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی