سرباز صفر

من.ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد که ماه بعد از سپیده و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد که پیله بعد از پروانه و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی شده...

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ مهر ۹۴، ۱۱:۰۱ - علی رضا شهسواری
    زیباست...

مجموعه 7 ساعت فلش با تاریخ شمسی

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۶:۱۸ ب.ظ
مجموعه 7 ساعت فلش با تاریخ شمسی مخصوص وبلاگ و گوشی، در ابعاد 320*240 . صلوات یادتون نره!

برنامه تاریخ شمسی این ساعت رو خودم نوشتم، واسه همین اگه یوقت قاطی کرد بهم بگید.

ساعت فلش با تاریخ شمسی

برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

یکی از ساعتها رو توی همین وبلاگ میتونید مشاهده کنید.


به خاطر مشکلی که توی تاریخ پیش اومده بود عذر میخوام،مشکل برطرف شد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۰۸
من.ساده

نظرات  (۲۵)

چرا دانلود نمیشه
من نتونستم دانلولش کنم
تو سرباز صفر نیستی
تو بیستی
قدر کارتو بدون
سلام
باید بگم آقای / خانم سرباز صفر ؟
به هر حال وبلاگ خلی خوب دارید .
پوستر ها طراحی خودتونه ؟
منتظرتون هستم اگه دوست داشتین که تبادل لینک کنیم خبرم کنید.
سلام
خداقوت
با کاری از دکتر کی خوب میشم به روزم
۱۵ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۷:۵۹ کلبه حزب الله
سلام خسته نباشید
یه سر به کلبه ی خودتون بزنید آپ شده
http://www.kolbehezbollah.blogfa.com/

بالاخره موسوی هم در انتخابات اول شد!
----------------------------------------------
یه روح در دو بدن...
سلام مطلبی نوشتم راجع به شهید مطهری منتظر پشتیبانی شما هستم با نوشته های زیبای تان
راستی بابت تآخیر 2 ماهه ام معذرت

آقایی!
۱۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۳:۵۸ חיזבאללה חיילים
سلام سرباز خیلی مخلصیییییییییییییییییییییییییییییییییییم.

بابا ای ول قشنگترین وبلاگ و پوسترها رو داری خیلی خوشم اومد.

با اجازتون لینک شدید.

یا حق
لبیک یا خامنه ای.


التماس دعا.
۱۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۷:۴۷ عشق علیه السلام
شبی عزم جنون آباد کردم

علی موسی الرضا را یاد کردم



به جان تو کنار کف العباس

هوای پنجره فولاد کردم
۱۲ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۱:۲۷ آتیله حزب الله
سلام ازاین که به کلبه ی خودتون آمدی ممنونم
انشا ء الله از نظرات تون ما رابی بهره مگذارید
سلام.قشنگ بود.دست مریزاد
سلام دوست عزیز
بسیار عالی است.
امیدوارم که همواره موفق باشید.
در پناه حق
سلام
خدا قوت
تشکر میکنم از اظهار لطفتون نسبت یه وبلاگ!
با کاری از جمهوری اسلامی فرزند من است به روزم
یا علی
۱۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۹:۵۹ آتیله حزب الله
سلام کارتون خیلی خوبه
.
دعا برای بقاء... http://www.kolbehezbollah.blogfa.com/
اگه وقت کردید یه سر به این وبلاک بزنید تازه آپّ شده
کار های قشنگی هم گذاشته
با سلام
و اما فاطمیه....
دلم آواره یه تنگ بقیعه.....
همونجایی که دفن زهرای علیه......
به روزمهمین
یاعلی
........................................
ممنون که بهم سر زدید
در ضمن مطلب جالبی بود
مابچه های فاطمه مدیون زینبیم
از اینکه وا نشد پس در پای زینبش
سلام با مطلبی تحت عنوان«نمایشنامه الهی»،پذیرای نقطه نظرات و پیشنهادات ارزنده تان هستم
سلام سرباز
خسته نباشی
ما رو هم از دعای خیرتون بی بهره نکنید
سلام
عالی بود
کاراتون خیلی زیبا بود ... به خودت و برادرت (!) تبریک میگم
سلام/ممنون/بسیار زیبا
اما چجوری می تونم از ساعت ها در وبلاگم استفاده کنم؟!
ممنون میشم راهنماییم کنید.
سلامت باشید/یاعلی مدد




src=http://takcheragh.persiangig.com/other/89-1.swf
width=160 height=213.4 type=application/x-shockwave-flash
wmode="transparent">

میتونی هرکدوم از ساعتها رو آپلود کنی بعد آدرس فایل فلش رو تو کد بالا عوض کنی.
برای تغییر سایز هم هیچ مشکلی نیست، فقط بهتره سایز متناسب باشه با 240 و 320

سلام عالی بود به امید توفیق روز افزون به ما هم گوشه چشمی بندازید
سلام دوست عزیز
وب زیبا و جذاب و همراه با مطالب جالب داری امیدوارم به هر آرزوی که داری برسی
و توی وبلاگ نویسی هم موفق باشی
اگه وقت داشتی به من هم سر بزن
منتظر مطالب جذابتر وبتون هستم

صلوات بفرست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی