سرباز صفر

من.ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد که ماه بعد از سپیده و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد که پیله بعد از پروانه و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی شده...

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ مهر ۹۴، ۱۱:۰۱ - علی رضا شهسواری
    زیباست...

President Ahmadinejad

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۸:۰۴ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۲۲
من.ساده

نظرات  (۱۷)

مشایی
سلام علیکم ورحمت الله

بابا ایول داره...

چیزی جز عالیه تو دهنم نمیچرخه

همشودانلود کردم

برادر شما درجه ات بره بالا دیگه چی کار میخوای بکنی؟!

انشاالله خود امام زمان دعات کنن
سلام . وبت قشنگه
علی رغم تمام انتقادات ریز و درشتم به ایشون
با تمام وجود دوستشون دارم و معتقدم که تاریخ ایران دیگه به خودش چنین رئیس جمهوری نخواهد دید.
با اجازه لینکتون میکنم .
----------------------------------------
بر حاشیه ی برگ شقایق بنویسید

گل تاب فشار درو دیوار ندارد

با نکته ای بدیع و کوتاه در بیان مقام مادر سادات(س) به روز هستیم.

رد پای عبور شما را ارج می نهیم.
بلاخره نمردیم و یه عکس خــــــــــــوش کیفیت از رییس جمهورمون دیدیم
کور بشه هر کی نمیتونه صدای محکم این مرد آسمونی رو بشنوه
به امید موفقیت هایش در زمینه سیاست و موفقیت هایتان در ضمینه طراحی

ش.ف.ق
بسم الله ...
خانه جدید بچه بسیجی های حضرت ماه و داداش هممون حسین قدیانی :

"از همه دوستان و همسنگرانم در فضای مجازی دعوت میکنم به خانه جدید بسیجی های حضرت ماه بیایند. http://ghadiany.com "

اگر قبلا ایشان را لینک کردید لطفا لینک را تصحیح بفرمایید
لطفا اطلاع رسانی کنید .
سلامـــــــ
خیلی خوب وقشنگه
ضمنا خیلی ابتکار جالب وخوبی شده که وبلاگو پارچه سیاه زدی به مناسبت شهادت بی بی دوعالم حضرت صدیقه طاهره(س)
یاعلی مدد
سلام خسته نباشید کار جالبیه تو این یکی نسبت به کارای دیگتون حسابی ابتکار عمل داشتین
۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۴:۲۶ آینده از آن حزب الله
سلام
با تشکر فقط خواستم بگم به دلیل اینکه اولین نظر رو در وبلاگ من دادید
برنده ثواب 100 صلوات( با عجل فرجهم) شدید*خودم فرستادم ثوابش رو هدیه به شما کردم*
امیدوارم فرشته ها هم با نام سردار بشناسند
یا علی
۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۴:۱۹ فدائی سید خراسانی
خدا قوت همسنگر.....وبلاگت عالیه....به وبلاگ ما هم سر بزن ضرر نمیکنی...یا علی
با سلام
خیلی طرحهایتان به دلمان نشسته
اگر مایل بودید تا تبادل لینک و لوگو انجام دهیم
سلام دوست عزیز
متشکرم
موفق باشید
۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۱:۵۷ چند جرعه اندیشه
سلام
خدا قوت اخوی...
۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۹:۳۹ آینده از آن حزب الله
به نام او که هم شاهد است و هم قاضی
جالب بود واقعاً که دکتر احمدی نژاد نعمتی است از طرف خداوند
راستی تازه وبلاگم رو راه انداختم اگر زحمتی نیست یه توک پا بیا و نظرت رو بگو
خوشحال میشم.
منتظرم
دست مریزاد برادر!
نخست سلام
دوم عالیه مثل پستر قبلیتون
سوم header تون هم خیلی قشنگه
چهارم ...
سلام برادر
خسته نباشید
پلاک مدیا در رابطه با فایل های دفاع مقدس به روز شد
متظرتون هستیم

صلوات بفرست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی